she says, I'm okay!

Eftersom jag har varit slarvig med uppdatering av bloggen ber jag om ursäkt. Men det har inte hänt något speciellt så jag tänker inte ta upp vad jag har gjort.

Jag fortsätter från idag i stället. Väntar på att postbilen ska lämna post i brevlådan, och då förhoppningsvis är mitt lilla brev där i. Butikschefen på ÖoB har skickat det säger han och jag hoppas att det är sant, annars j... Måste lämna in det till Af för påskrivning och sen kanske jag kan börja. Blir galen! Ska träffa madde på stan och har en hel lista på saker som måste göras, så jag hoppas hon går med på att dras runt på stan. Måste bl.a. köpa linsvätska, hårfärg och ett katthalsband. Ja alltså, inte ett halsband med en katt på utan ett halsband till katten. Hon ska få ett coolt halsband. Med nitar. Coolaste kissen i stan, yes box! Hoppas bara det finns, annars får jag väl köpa ett fult halsband, med reflexer eller något. Åh.

Nu ska jag bevaka brevlådan. Och göra mig iordning, mitt ansikte ser helt sprängt ut, dumma tonåringshormoner och överfettade porer. :(


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0