New moon

AAAH JAG HAR SETT NEW MOON NU!!!

ÅÅÅH JAG FICK SE DEN PÅ PREMIÄREN!!!!

GAAAH JAG ÄR GLAD!!

Det roligaste var nog när Jacob blottade kroppen första gången. Hela biosalongen went: waaaaah!*drar in andan* Jag tycker synd om de pojkvänner som följde med sina tjejer på denna film hahahahaaaa.

Jag överväger dock att se denna film en andra gång, då med min man. Om han vill. Det vill han, jag ska tvinga honom. Kan köpa en biobiljett till honom som födelsedagspresent/ julklapp! :D


Och ja, på tal om min man så fyllde han 19 igår (såg att klockan är 00.03 i skrivande läge). SÅ GRATTIS MIN ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE BÄBIS! Jag har firat dig med smörgåstårta, tacos, godis och bio :) Du hade en perfekt födelsedag! För endast mig. Tyvärr. :(
Men jag får fira dig i efterskott i stället, det hoppas jag duger. :) ♥

 

 

Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

men jaaaaaa, jag stönade ju för fan när han drog av sig tröjan! (A)

2009-11-22 @ 17:59:24
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0