If it's not rock for you, it's not rock for me


Bara för att ibland är ju jag så cool. Och för att jag saknar sommaren!


Uuuh, vad jag ogillar dagar som dessa. (Från och med nu ska jag sluta säga att jag "hatar" så mycket. Har missbrukat det ordet hela helgen och jag börjar få lite dåligt samvete över det). Känns som om jag inte kan göra annat än att vänta, samtidigt som jag inte riktigt vill göra annat än vänta. Så ja, jag väntar. På vad? JAG VET INTE. Bättre tider? Ja så klart, men de kommer ju inte trilla ner från himlen rätt i famnen på mig. Nej, men däremot ett papper som ska komma trilla ner i brevlådan, det kommer ge mig bättre tider. Åtminstone fram till jul. Jag tjatar mycket om det där papperet, men jag får spunk! Det känns som om det har rest runt hela Sverige och blivit påskrivit här, för sent skickat där osv... COME ON, dagarna går och jag bara sitter. Gah...
Har ändå försökt göra något av dagen så jag började gräva i berget av smutstvätt som vi bygger i tvättstugan och tvättade kläder. Samtidigt strök jag massa kläder, så jag fick ju lite gjort i alla fall. Sen hjälpte jag mamma med att ställa i ordning lite mer i lokalen, snart dags för invigning!

Det blev tacos till middag och det påminner mig om 20e nov då det blir tacos igen på Biteline! Kommer svälta mig hela dagen så jag kan smälla i mig så mycket tacos som möjligt. Matmissbrukare? Ja.

Vi åkte till moster en sväng och fastnade framför elitserien. Timrå - Skellefteå AIK. Timrå vann, hör och häpna! Men det var i alla fall på tiden att de börjar vinna lite. Sju raka förluster liksom??

Och nu ligger jag här i soffan. Och läser Breaking Dawn. Igen. Ska nog lägga mig snart så det blir onsdag. Då jäbarns blir det skoj! Ska träffa Madde på kvällen, vet inte än om vi ska vara här som sist eller om jag ska till henne, måste kolla bussarna i så fall... Men ja, vi ska i alla fall ses för att se på True Blood tillsammans. Sista avsnittet, buäääh!

Undrar om min tv nere funkar nu eller om jag måste underhålla mig med filmer?

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0