childhood is the kingdom where nobody dies

Hej :)

Om ni har råkat sett en människa av kvinnligt kön, blodröd i ansiktet med ånga pysandes ur öronen, som stampar sig fram och ser ut att explodera när som helst. RÄDS EJ MINA VÄNNER. Det var nog bara jag.

Det där förbannade lilla dokumentet har fortfarande inte kommit och efter att ha väntat i x antal dagar, samt spenderat två timmar till att städa ett rum ringde jag Nicklas och anklagade honom för min depression. Nej det gjorde jag inte, jag frågade honom snällt och vänligt vad som hade hänt av papperet. Han sa då att han skickade det igår, så jag tackade så snällt och lade på. Det var då det slog mig. Igår. Han skickade det IGÅR. Vad jag minns av det senaste samtalet var att han skulle skicka det i lördags. LÖRDAGS VAR INTE IGÅR. IGÅR VAR DET TISDAG. Ignoranta homo sapiens. Jag blir arg. Mycket mycket arg. Klart att han inte ska prioritera mig som om jag vore bäst, det begär jag inte, MEN HUR LÅNG TID TAR DET ATT SKRIVA NAMN OCH ADRESS PÅ ETT PAPPER? Gaaah.
ja, men nu är det iaf skickat och jag borde få det imorgon, eller? Ingen aning. Hoppas det.

Idag blev jag erbjuden att följa med på premiären av New moon den 20e november. JAAAAA SÅ KLART!!!!! Så vi blir ett följe på 14 personer som äter middag på Bite Line och sen blir det New moon, vampyrer, vargar/varulvar och kärlek för hela slanten! åååh vad jag längtar!

Igår gick jag lite på stan med madde, jag hade ju förväntat mig att kunna gå på arbetsförmedlingen med papperet, men det gick inte. Men eftersom jag redan hade lovat madde att komma till stan gjorde jag det och det var inte bra mot mitt konto. Det första vi gjorde var att gå på Dinsko, där skorna jag har suktat efter i två månader minst stod mitt i butiken. I storlek 36. jag provade skon, jag provade den andra. OCH JAG KÖPTE DEM, ÅÅÅÅH! Jag tycker dock synd om Madde som fick stå ut med min beslutsångest, ett bra tag! men sedan fick hon även vara med om min otroliga lycka när jag bar på min gigantiska påse, på väg ut från butiken. Jag gjorde några glädjeskutt och sken som en sol. Tror jag. Jag skuttade iaf. Sen köpte jag även ett coolt litet halsband till katten, rött med nitar! Synd bara att hon inte tycker om det, hon kliar hela tiden och försöker ta av sig det. Hon kan ligga och sprattla flera minuter på golvet och riva i halsbandet. Men hon vänjer sig nog :) Det är jättestort på henne, kan få in hela handen under halsbandet haha.

nej nu får jag lägga av, det känns som om jag skriver en hel bok haha!
Jag återgår till att lära mig texten till Nickelbacks Hero, ackorden kan jag redan :)

Peace out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0