Bus

Det känns ganska livlöst att sitta framför datorn och skriva filosofi-prov (ja, snart i varje fall) när solen för första gången i år värmer min lilla stad. Hela dagen har det varit soligt och varmt med enstaka vindpustar som har varit uppfriskande! Så jag trotsade mina skuldkänslor, tog ut en stor stolsdyna och satte mig i gräset. Hade inte uthärdat det länge, eftersom jag inte har vant mig vid värmen haha, om inte min älskade boy hade insisterat på att ringa mig. Dock var det nog bara för att reta mig, men det var det värt!

Nu ska jag i alla fall börja med mitt prov, piss och blä på det.

PS. Julia, gör min blogg fiiin!!!! Snälla???




Peace out

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha villkoret är: VI SKA TRÄFFAS NÅN DAG! x'D

2009-05-24 @ 18:02:32
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0