countdown

Nu har jag nästan fått sova ikapp mig.
Helgen har inte känts som en helg då man får vila upp sig efter en hård skolvecka, utan mer som en weekend i Stalins gamla arbetarläger, Gulag. Lördagen började 8.30 med högskoleprovet som verkade ha en inriktning på matematik. Det var inte alls bra för mig eftersom min största retardness är inriktad på just matte. Det blev lunch med Micka, Jennifer och Carro och sen fortsatte provet till ungefär 16.30.

Direkt efter provet följde Carro med mig hem, så åkte vi ut till buschen för att fira EmmaStröm. Inte mycket firande för henne, den stackars flickan, då jag och Carro knappt var vid medvetande. Det blev dock många sjuka bilder eftersom mina ansiktsmuskler var lika okontrollerbara som min hjärna var ur funktion. (http://0nelastbreath.bilddagboken.se/p/main.html?#0)

Jaha, nu fick mitt tangentbord ett akut slaganfall och vägrar ändra tillbaka texten till normalt skrivsätt? Är det inte tillräckligt att min Backspace-tangent är borta och bara en lilla gummipluppen är kvar? Min bror har verkligen dissikerat denna stackars dator!

I alla fall, tillbaka till min redogörelse av helgen: När jag kom hem vid... halv tolv så hade min hjärna varit igång väldigt mycket mer än vanligt, så jag kastade mig i säng, men hann knappt få besök av John Blund förrän jag fick ett fint litet fylle-sms från pojken. Jag kunde inte tyda hans avsikter med smset och jag fick heller inget riktigt svar när jag pratade med honom då han var i nyktert tillstånd. Hans minne var lite luddigt efter hans pokerkväll. När jag till slut somnade kändes jag mig fortfarande inte utvilad, men var tvungen att masa mig upp. Fick då till min förskräckelse se att jag hade missat att Sverige hade ändrat till sommartid och fick utstå några gliringar från familjemedlemmar och fyllot aka pojkvän xD

Så helt plötsligt blev det måndag och nu är det tisdag. Imorgon väntar nationella prov hela dagen, och på torsdag är det samhälleprov. Jag är så nöjd med tillvaron.

bäjbi kommer i alla fall hit på fredag så det är lätt veckans höjdpunkt <3 =D


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0