well well

Min decemberfödda vän Micka sa till mig på skarpen att jag skulle uppdatera min blogg, trots att mitt liv är lika intressant som en svenska-lektion. So here it goes! Kan kvinnan skapa ett helt äventyr av skolmat och vaginor borde jag kunna skrapa ihop ett inlägg. Eller inte. KANSKE!

Inte mycket har hänt under tiden jag inte har skrivit något. Jag har haft lov, då jag mest har sovit... och sovit... och sovit! Och protesterat mot de snuskigt många läxor vi fick, genom att inte röra något som helst material som hade med skolan att göra. Det funkade rätt bra, tills mannen fick reda på det och slutade prata med mig förrän jag hade gjort åtminstone en läxa. Det var sista dagen på lovet, så det räknades ändå inte som lov så 1-0 till mig!

Jag är officiellt med i ett band, hehe. Det började som ett skämt mellan mig och Mack, och slutade med ett första rep i en källare, hell yeah! Alla är vi begåvade på något sätt, men att få ihop våra talanger i en låt var tillräckligt svårt! Efter många timmars spelande, dampande, dansande och pizzaätande lät det dock helt acceptabelt! Nästa rep är lördag och då ska det låta bättre! Vi diskuterade även namn men kom inte fram till något. Men man mäste ge oss lite credit för våran uppfinnigsrikedom! Vi hade som förslag allt från "The fuck ups" till "sparv.". Såå bandnamnsförslag tack??

Min lilla bror har fyllt år, 13, men det märks inte. Kanske på hans Ronny och Ragge-insprirerade nya snack. Han har lärt sig nya ord som En Raggarballe med svängdörrar, brudar osv... DUMMA UNGE.
Han fick en mumsig tårta med choklad... och choklad haha!

Vad mer kan jag säga? Jag har rövmycket läxa och jag kommer fara som en skållad råtta mellan göteborg och sundsvall i maj/juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0