I'm strong on the surface, not all the way through

na, na nananana, nanana, naaaanananaaaana..
Ja, jag har fått en låt på hjärnan. Leave out all the rest. Den blir sjungen i duschen, innan jag somnar, när jag vaknar, ja till och med när jag äter (dock utan att skvätta ner familjen med halvtuggad föda). Men det var ju ingen intressant nyhet, men sånt finns inte hos mig, haha.

*ATCHO*
Damnit! nu fick jag en fettfläck på glasögonen. Anledning till att jag bär glasögon idag är för att min ena linsa krånglade lite. När jag tog ur den såg jag att den var alldeles svart-randig, så det var ju inte det bästa. På något vis hade jag lyckats måla i ögat utan att känna det. It's the downside.

So if you're asking me I want you to know....
WHEN MY TIME COMES, FORGET THE WRONG THAT I'VE DONE
help me leave behind some,

reasons to be missed

Okey nu får jag ge mig, speciellt eftersom min förödande brist på sångröst för tillfället gör att jag låter som Janis Joplin. Stackars min familj!

Jag har inget vettigt att säga. Kanske att jag fick köra bil igår för andra gången! Det var mycket kul, kom upp i 90 km/h så jag var totalt nöjd.. Förutom det faktum att det svåraste är att sakta ner och svänga normalt, och att jag är barnsligt rädd för mötande trafik, bilar bakom mig (speciellt bussar) och smala vägar. Helt enkelt, jag är rädd för trafiken. Men köra fort, på en ensam väg, det är helt okey!

Spanska prov imorgon, på konjunktiv. Jag vet inte ens vad konjunktiv är på svenska. Fail. 

Nu har jag fått mitt löshår, det är långt... lååååångt.... 60 cm lååångt!
Jag var orolig för att jag skulle se ut som "cousin it" i familjen addams, men det klarade jag mig ifrån =)
Så nu är nästan min student och bal räddad. Förutom det faktum att jag saknar biljett till bal nr 1 och 2, inte säkert att jag ens kommer gå på en av dem, och att jag varken har klänning eller skor till studenten. Men jag har HÅR!! Det är en liten tröst. Jag låter som en bortskämd liten brat känner jag, men ingen är perfekt!

Nu tänker jag sitta här i min nördhet och läsa lite spanska, börja på Eclipse och smsa med Knoppen  =)


lv     ..

Slående likhet?

Peace out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skon lat av Linkin park :)brukade ga pa radion jamt har. Fint har :)!

90 km/h andra gangen du kor??josses :O var du inte tok nervos?

2009-03-20 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0