Gone so young

Okej, mitt lilla nervsammanbrott igår var bara ett resultat av PMS. Nothing to worry about.

Inatt blev det bättre när jag fick prata om mitt... "problem" med både den ena och den andra. Den ena ville att jag skulle skälla på honom och bli arg, den andra lovade mig en kaka, så mitt problem löstes rätt fort.

Skola idag, och det första jag såg när jag slog upp ögonen var förvånansvärt nog sol! Men det var inte så varmt ändå, men man kan ju alltid låtsas...
 Sitter i hedbergskas datasal med de uråldriga datorerna med snuskiga tangentbord och blir massead på huvudet av kaka-givaren, så hon neutraliserar smärtan i magen och i psyket.

Jag måste skriva ett CV och ett personligt brev på engelska. Carro är duktig och faktiskt sitter här bredvid mig och gör det, men jag.... har inte riktigt börjat. Jag kommer nog snart komma igång....

Eller inte, jag vill ha kaka! Och lite mer huvudmassage, mmm..


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0