Shitty weather

Jag har aldrig någonsin under mitt 18-åriga liv sett så mycket regn falla under en dag! och då klev jag ändå upp väldigt sent. Eller ja, kom igång väldigt sent på dagen. Runt 14:00 sent på dagen för att vara exakt. Men jag klev faktiskt upp 11 och åt frukost och då såg jag att det regnade som fan så vi tyckte inte att det fanns något riktigt skäl att vara vakna, så vi somnade om efter frukosten. Vid två plingade mannens telefon till och den sa att han hade fått distansen till mc:n så vi åkte och hämtade den, bl.a. Det blev en tur till McDonalds och sedan en långdragen jakt efter gröna glas, som var slutsålda överallt! Tror vi åkte till åtminstone fyra olika Donken innan vi till slut gav upp (då var vi i Torp, 83 km hemifrån). Vi fick inse att den enda färg vi kunde byta till oss var svart, så det fick duga. MEN JAG VILL HA BLÅA OCH MÖRKGRÖNA GLAS, BUHUUUUU. :(

Har nästan nyss kommit hem, han har fått dit sin grej till mc:n och är ute och provkör den. Jag har just gått ut med hunden och konstaterat att bara för att Elvis är lätt självmordsbenägen och vill jaga/hoppa framför alla bilar som åker förbi, så är det som mest trafik när jag är ute med honom. Jag träffade även på 2 ½ sniglar.

Nu tänker jag städa huset så fint, så fint, medan han är ute och springer och förbereder sig för lumpen. Imorgon klockan 05:00 åker vi till Stockholm igen, tur och retur, för att hämta hans föräldrar som har haft en asbra semester på Kreta. Fusk. Men jag är glad för dem! På kvällen är vi hemma igen och ska gå på bio med Jocke och Madeleine. HARRY POTTER :D Så jag hoppas att inget oförutsett händer!

Hare bra och trevlig älg!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: det gick det, men jag är bajstrött! xD sweet, vi kan ha trekant! xD Hahahahaha! You, me and Joli! xDDD

2009-07-23 @ 22:19:03
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0