Repeat

Ännu en gång har jag försummat bloggen, det börjar bli en ful vana. Men när man skaffar sig ett liv blir det oftast så! Nu är det så att jag befinner mig i Göteborg och även om jag har tillgång till datorn vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...

Well anyways, jag  och bäbis har börjat komma in i rutinen att sola, äta, sitta vid datorn/titta på tv, inte speciellt givande. Därför ska vi nu piffa upp vardagen med en liten trip to stockholm! Nog för att stockholmare och göteborgare är i krig, staden är fortfarande fin och lite kul att vandra runt i :) Anledningen till den lilla resan är att bäbis föräldrar ska till Kreta en vecka och åker från Arlanda, så vi skjutsar upp dem, går runt med dem på stan en dag, övernattar på hotell (JAAAAAAA HOTELLFRUKOST FTW!!) och dagen efter skjutsar vi dem till Arlanda, tar farväl och åker hem igen. Så då blir vi ensamma hemma en vecka, wiiie ^^ + en vovve och ett hundra år gammalt marsvin som vi ska lyckas hålla vid liv :O De äter ju inte direkt pizza och mcdonald's som vi gör, så vi får se hur det går och hoppas på det bästa! och så var det blommor som vi ska lyckas hålla upprätt med... lätt uppgift för oss som knappt kan hålla en kaktus vid liv!

Nu har jag ju varit duktig och uppdaterat och imorgon åker vi! Så jag måste:

- Packa
- Platta håret
- Städa

Mannen i fråga nördar med Diablo 2, he's up to date, gotta give him that! xD Hans gubbe heter Slyna :)

"Jävlar han är ju helt sönderflippad, jävla bajsgrotta! :( " och det verkar gå bra...




Peace out

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Jag åker hem med denna knäppiga/roliga familjen den 26:e Juli. Så.. Höhö xD



Jaha, ok :P

2009-07-15 @ 18:34:49
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0