i am not prepared to be strong

Mitt liv känns nästintill avslutat!

Jag har ingen kontakt med älskling, jag får inte äta onyttigt och min stämapparat till gitarren är borta. Jag kan lika gärna lägga mig i ett hörn och sakta tyna bort :'(

:'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Det klias i fingrarna, jag har längtat efter att få spela skiten ur gitarren och nu har jag hittat ännu en låt som jag ska lära mig, Dead by April's Losing you. Och då kan jag inte spela! I och för sig brukar de flesta stämma utan stämapparat, men jag är rätt tondöv när det gäller det, jag har försökt men det har inte gått bra. Alls. Jag avundas de som kan stämma utan stämapparat!

Ska snart iväg till stan och träffa lite vänner, kanske köper en ny stämapparat? En ny ljus e-stålsträng skulle inte heller sitta fel, den stålsträngade gitarren har varit utan sträng några månader nu.

Peace out


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, på söndagen :( Var är din man någonstans? :) Ja, det var jätte mysigt! :D Hur är det med dig, vad gör du i höst? :D

2009-07-28 @ 12:02:00
URL: http://mikaelaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0