i am lost in pain without you

Jag har fastnat för Dead by April's Losing you, även fast jag inte har lärt mig den på gitarr. Kan inte sluta lyssna på den, speciellt texten! Underbar låt :)

Kom iväg till stan förut då, och träffade Emma och Madde och pratade och pratade och jag trodde aldrig att vi skulle sluta. En perfekt dag med andra ord :) Skämdes dock ganska mycket när vi hade sagt att vi skulle ses klockan ett på stan och jag kom inte iväg hemifrån förrän tjugo över ett och då fick jag skjuts av familjen. När vi hade kommit fram sa de att vi skulle äta pizza- och glassbuffé på Biteline (Ja, det var min bantning det..), så jag skickade sms till Madde för att säga att jag skulle äta med dom och tänkte samtidigt "Emma är ju med henne så det är ingen fara". När jag hade satt mig för att äta svarade Madde att Emma också var sen så det slutade med att Madde satt själv och fikade :( Men när jag hade ätit klart skyndade jag iväg till Madde och då hade även Emma anlänt, så det slutade lyckligt i alla fall :)

Mina planerade inköp och besök blev inte av, men vi har ännu en inbokad date imorgon på Biteline, ännu mer "all you can eat-glass för 29 spänn. Me likes! så jag hoppas att jag kanske kan göra det jag hade planerat då i alla fall. 

Min planerade bantning gick åt skogen ännu en gång, så jag skiter i det. Jag får bli fet som en ko, jag vill leva!!! Äta bör man, annars dör man :) men jag har fortsatt med jogging/promenad + situps och annat, så det borde ju räknas lite...

(Det blir inte alls lättare trots mina försök att göra saker och vara upptagen alla mina vakna timmar på dygnet,. Jag kan fortfarande inte sluta tänka på dig och jag blir galen... Du hade fel älskling, väldigt väldigt fel)


Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

haha, det förstod jag nog ;)

2009-07-28 @ 21:23:45
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0