all you can eat

Var på stan idag igen, jag tror jag kan vänja mig vid att vara arbetslös! Hemskt men sant.

I alla fall, träffade Madde, Emma Ström och Emma Sv och åt glassbuffé på Biteline för 29 :- !  Himmelriket på jorden! Jag och Emma ström lyckades trycka i oss fyra portioner mjukglass med nougat-sås och massa olika strössel och det var gott! Vi gick också till arbetsförmedlingen äntligen, så nu kan jag vara lugn igen. Kan gå på ett möte den 17e augusti, så nu jävlar om jag missar det. Emma Sv beställde ännu en körlektion, jag hittade ca en miljon nya kläder jag ville köpa och ca en miljon skor, men jag vill inte slösa på mina pengar :( Under tiden vi sprang runt på stan träffade vi även på Johanna som jag ganska snabbt fick lämna för att träffa mina föräldrar så då fick jag även gratis skjuts hem. Yeaah.

Väl hemma blev det mat och en långpromenad med Johanna och Emma, uppfriskande och bra :) har precis kommit hem nu och är trött som en jagad antilop, så det blir nog en tidig kväll. För att vara mig.

(Jag har fortfarande problem med att få dagarna i veckan att gå fort.. Ännu värre att timmarna, minuterna släpar sig fram ytterst sakta. Hur mycket jag än pratar om vår tid tillsammans kan jag inte få ur mig tillräckligt.... Inget livstecken från dig på tre dagar, det låter inte mycket, det kanske inte är mycket, men du är mitt liv. Tre dagar utan sitt liv och ändå försöka leva är tufft. <3)


Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

jag förstår hur det känns. :/ du vet att jag finns här om du vill prata eller gråta! <3

2009-07-30 @ 00:30:28
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0