There is no charge for awesomeness... or attractiveness.

En ledig dag! Nu har klassen åkt till Polen, de är där nu och jag är kvar hemma i Sundsvall och väntar på pojken. Min bror väckte mig vid tjugo över sju imorse bara för att ha något att göra och hade jag behövt gå till skolan hade jag försovit mig typ en timme. Så jag tog ut mina aggressioner på honom och var på väg upp när jag såg att Carro hade skickat sms så jag svarade på hennes sms och sa att jag skulle till skolan. Hon stoppade mig och sa att Ronja sa att jag var ledig. Det kändes bra så jag slocknade igen. Stackars Ronja! Trots att vi är i olika städer måste hon hålla koll på mig. haha. Men jag hoppas att de har det bra där borta i Polenoch att alla kommer hem välbehållna! Jag känner mig som en liten mamma...

Påtal om mamma, jag trodde aldrig att jag skulle säga något sånt här frivilligt men föräldrar har faktiskt rätt. Man hinner med mycket om man kliver upp innan tolv på dagen! Klockan är runt 16.00 och jag har avklarat allt (typ) som jag hade tänkt göra idag. Jag har till och med städat hela huset med förhoppningen att mamma skulle förlåta mig, hehe. Det fungerade nästan. Jag har också våldtagit gitarren lite, det var en fröjd höhö.

Vilken jävla blandning det är på min spellista btw, det har jag inte ens tänkt på. Ena stunden är det pojkrock, i nästa hårdrock, med morrande och skrikande sångare, som går över till sjuk rock (system of a down) som blir opera som blir indie. My god!

Nu tänker jag våldta gitarren lite mer och sen ta hand om mina vandaliserade naglar.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0