Ohh, now it's on!

Nu är det officiellt krig och det är mitt rum som står på spel... Det är nämligen så att jag upptäckte en ny inneboende i rummet. En spindel. De som känner mig vet att jag och spindlar inte är en bra kombination! När jag såg den fruktansvärda besten komma fram från under sängen, med sin stora, svarta kropp uppburen med de åtta äckliga benen, i rasande fart, sprang jag själv upp i ungefär samma hastighet och skrek för full hals, väckte hela huset, lugnade ner mig och slocknde på soffan. Sedan dess har jag vägrat att gå ner i mitt rum, jag har bett både far och bror att ta död på den, men de säger att den är borta. Hur ska den kunna försvinna när dörren inte är öppen? Jag är seriös, den där snuskiga lilla äckel-grejen kan knappast ta sig igenom ett vanligt hål, den behöver en vidöppen dörr!

Så tills jag med säkerhet vet att spindeljäveln är ute ur mitt rum och med säkerhet död eller åtminstone på en kilometers avstånd från mig ska jag övernatta på soffan.


Peace out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0