Ay oh Ay oh

Nu tror jag att tangentbordet har blivit normalt igen!

Nationellt prov i Svenska B idag. Jag har ingen aning om hur det gick, men jag tyckte att min krönika inte var helt konstig i alla fall... Men det tycker nog de som ska rätta, eftersom det handlar om svenska. Jag skickade iväg ett litet "Lycka till-sms" till göteborgspojken, men har inte fått något svar. Nationella provet kanske dödade honom, han var allt utom lycklig igår när han fick vetskap om provet idag.

Hämtade ut mitt leg. idag med, jag såg ut som en skrämd råtta, men men, jag ska ju bara (!!!!) ha det i fyra år innan jag får byta. Nästa kort blir nog inte snyggare eftersom jag då lever i en lägenhet och antagligen har levat på pizza, kebab och pasta varje dag i veckan.

Mina fingertoppar är ömma pga allt gitarrspelande, men det är det värt! Det låter ju bara bättre och bättre, HÖHÖ. Men den lilla Backspace-gummipluppen är iaf snäll mot fingrarna =)

nu måste jag äta lite så jag inte får blodsockerfall och ligger som ett svettigt lik vid datorn, fy..

Ikväll blir det middag på Jop's och jag är glad!


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0