23/4: coco puffs

Jag blir så glad på skolan, nu har jag fått stora uppgifter i alla ämnen jag har. Jag undrar om det är någon sorts hämnd av skolan eftersom vi ska ta studenten och lärarna inte lämnar skolan...

 I alla fall ska jag få slippa allting i en vecka då jag åker till spanien med spanska-klassen! Det kommer bli riktigt kul, vi kommer gå i skolan där och upptäcka Salamanca. Jag ska få bo med Carro hos en 62-årig dam som tycker om musik och att sy, big surprise liksom! :P Måste hitta en studentklänning där så jag hoppas vi får mycket fritid. Måste ju hinna jämföra klänningar, gå ut och så ^^

Ska börja packa imorgon och så bär det iväg på lördag! har nästan tänkt ut allt som jag ska ha med mig, sitter och funderar just i denna stund med en skål coco puffs och vanilj youghurt i en mumsig blandning, sugar for life! Har också en säker foofie med mig, så det räddar veckan! ^^ <3

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0