19/4: Reflections of fire

Repade då med bandet idag ^^ Väckte ena halvan av bandet med ett plingeling på dörrklockan och stormade sedan in med buller och bång och satte oss i soffan medan de åt frukost. När de var klara började vi spela och det lät...... inte så bra! Vi har inte spelat på ungefär en månad så samspelet vi hade fått till var inte lika bra längre, haha. Det lät ungefär som första gången vi spelade tillsammans, vi blandade alla möjliga låtar och spelade ingen tills vi kunde den och de låtarna vi hade tränat på innan "uppehållet" kunde vi inte längre.

Så för att göra en lång historia kort: We sucked.

VI kom heller aldrig riktigt igång med att spela förrän mack fick för sig att göda oss, så vi lämnade instrumenten och gick ner på stan för att äta, men vi hann aldrig dit för emma glömde sin låt hemma hos mack så det var bara att vända efter halva vägen. Då var det försent att bjuda oss på mat (tack gud, gillar inte att folk är snälla med mig) så vi vandrade runt inne på Lidl tills bussen skulle komma.

Väl på bussen slocknade först emma och sedan jag efter bara fem minuter ungefär. Vaknade när vi var kanske en kvart hemifrån och vi båda kunde konstatera att vi var rätt trötta.

Imorgon börjar skolan och jag ska också se till att börja röra mig så jag inte ser ut som en dallrande fettklump tills balen och studenten! Men idag är det fortfarande lov och nu ska jag leta reda på en chipspåse.

Peace out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0