18/4: Come clarity

Efter ett x antal timmar med filosofi är hjärnan lite luddig. Men nu så är det klart och jag är så lättad! Nu har jag bara två och en halv veckors ryskadagbok att skriva ikapp mig på... Hmpf...

Dagen har varit solig, synd bara att det har blåst så mycket! Planeringen för dagen blev lite förskjuten, men bara med en timme. Skulle träffa Carro på Birsta klockan tolv, men vaknade kvart över elva efter att telefonen på något mystiskt sätt hade blivit nerslagen på golvet och sedan stängt av sig själv, så den inte hade kunnat alarmera mig. Efter en timmes försening träffade jag i alla fall henne på Birsta, där vi gick runt och kollade på skor åt henne, sen åkte vi hem, efter bara en timme! Väl framme på Navet missade vi självklart bussarna som skulle ta oss dit vi skulle, vi såg röven på hennes buss. Så började hon promenera till sitt mål och jag satt fogligt kvar på den kalla busshållplatsen och ringde fredrik så han fick underhålla mig lite. Fick bevis på hur sjuk han är, stackars pojke, kunde knappt prata! Ändå var jag så egoistisk att jag inte ville lägga på, men det ville i och för sig inte han heller. Till slut kom då jag hem och samtalet var avslutat och då hände det inte mycket. Kom på för några timmar sen att jag skulle börja med filosofin, och sagt och gjort! Nu är det klart och jag är så nöjd, haha! Nu väntar jag bara på att min älskade knopp ska ringa mig igen så jag får varva ner. Come on! I'm waiting babe <3

Imorgon drar jag iväg till Härnösand och repar med bandet hela dagen, så då har jag den dagen utstakad också!
Sista dagen på lovet, äntligen!


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0