15/4: Updatering

Okej, inget av det jag planerar går som det ska, haha. Jag kanske ska börja vara spontan och inte planera. Den spontaniteten skulle nog leda till en one way ticket till Göteborg och det skulle nog göra mitt psyke en tjänst, men framtiden skulle inte bli så bra, att hoppa av skolan en månad innan studenten tror jag inte är så populärt om man vill ha ett vettigt jobb!

Det enda som stämde idag var att jag faktiskt tränade. Själv, eftersom ingen annan följde med. Obviously! Det blev ingen övningskörning eftersom pappa fastnade i garaget med 855:an. Träningen behövdes, jag har känt mig som en plufsig fettpöl ett tag nu och nu känner jag mig nästan smal igen! Även fast det inte syns, men det är tanken som räknas. Nu sitter jag och proppar i mig någon sorts minttabletter, it is so yum! Min jakt efter viktminskning går plus minus noll nu.

Snart måste jag också få tummen ur röven (bildligt talat) och leta jobb! Tror knappast att jag kommer få något, men jag kan ju alltid visa mig på olika butiker och lämna nummer eller något så att de vet att ja existerar och är jobb-kåt!

Måste snart också börja repa med bandet... Har inte spelat tillsammans på flera veckor och det är inte bra. Vi är ju inte ens på väg att låta bra xD It's a long way to the top if you wanna Rock n roll! Well, yes indeed xD

Nu återgår jag till mitt sociala umgänge via MSN


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0