15/4: Unfinished

Min påsklovs-planering gick åt pipsvängen redan innan jag hann börja på den. Mina dagliga joggingturer som skulle börja igår började aldrig igår, men jag tycker jag att jag kompenserade det rätt bra med att gå runt på stan i några timmar. Joggingrundorna behövs dock eftersom jag börjar få en begynnande dubbelhaka. Eller så kan jag skylla på att min haka sitter väldigt långt in. Nej, det kan jag inte, jag börjar bli tjockis igen! Deja vu. Läxorna (som jag för övrigt inte riktigt kommer ihåg vilka det var) är inte heller klara och mitt rum ser fortfarande ut som err resultat av dammråttors sammandrabbning.

Tänkte ta itu med allt det idag, men följde med mamma till en naprapat i stället och sedan åt vi på Saigon. Bra början på min bantning! Nu väntar jag på att pappa ska komma upp från garaget så vi kan köra lite bil. Eller så kommer det inte alls att hända, för jag ska till Friskis och skaka lite på mig, höhö. Förhoppningsvis följer min tränarvän med mig, men jag ska inte hoppas på för mycket.

Nej nu lockar tvn på mig!


Peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0