Tisdag 21 oktober 2008

Idag har det hant lite grejer!

Vaknade klockan fyra pa morgonen, kanske inte det basta, men skyller pa tidsskillnaden. Sa jag satte mig vid tvn som jag har lart mig kontrollera, hehe. Och sjalvklart tittade jag som alla andra *host* brukar titta pa pa morgonen. Barnprogram! Cartoon och en kanal som hette Boomerang, dar de visade Looney Toons! Sa kul, det var graben och den dar *meep meep* fageln, kommer inte ihag vad den hette xD
nar resten av huset hade vaknat at jag lite frukost, vantade pa att Madde skulle gora sig klar sa gick vi till centrum igen, hon letade tofflor och jag lika sa. mina Converse var verkligen ute efter att doda mina fotter. Vi hittade det vi letade efter, eller ja, iaf jag. Gick hem, satte mig och borjade svara pa lite mail fran mamma och figge men fick veta att jag skulle skynda mig om jag ville folja med pa en motorcykeltur, sa sjalvklart skrev jag klart fort och foljde med Uffe ut pa en tvatimmarstur runt Noosa, och olika smabyar. Vilken skon kansla att kunna aka i tshirt! Det blaste varmt. Akte till en utkiksplats dar man kunde se ut over... alt verkligen och det var riktigt vackert. fortsatte sen till nagra gamla smabyar, dar man inte hade andrat eller byggt nya hus och det var som att aka tillbaka i tiden! Gamla barer, stora hus, typ som horhuset i Wild Wild West! Ascoolt! Vi gick in och tomde ett glas var. Cola da forstas! Sen fortsatte vi hem genom ett stalle uppe i bergen som sag ut att vara taget direkt fran Beverly Hills eller nagot. Vilka javla hus! Helt futuristiska och enorma! Jag hade inte sagt nej till att bo dar...

btw, de vsar fortfarande Futurama har =D Och 2 och en halv man, och scrubs ^^

Pa kvallen kom vi hem och at och det lackte ut att jag nyss har borjat spela gitarr och att markus ocksa spelar, sa jag fick folja med honom till hans provosoriska rum och pilla pa hans gitarrer ^^ han hade tva elgitarrer och en akustisk, stalstrangad som mina fingrar inte ar van vid, alls. sa AJ. Men kul var det, ett helt annat ljud i dom =D Han ar mest inriktad pa att lara sig solon och jag kan bara ackord, sa med lite teamwork kunde vi plinka fram och sjunga Sweet child o' mine =D great fun! Han hade ocksa en prima samling LP-skivor som jag var tvungen att utforska. Den pojken kan musik! Han hade suttit som en besatt vid E-bay for att fa tag i dem och han hade inga planer pa att sluta samla fick jag veta, haha  xD Hur som helst, dar satt vi och lyssnade igenom merparten av skivorna tills jag holl pa att somna och gick upp och la mig ^^

imorgon borjar jag jobba! shit

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0