*poff*

Är det SÅHÄR mycket stress innan man ska åka?
Jag trodde jag hade packat klart allting och att jag bara behövde vänta på att det ska bli lördag, men icke! Idag när modern kom hem från jobbet började hon stöka runt och stressa över allt jag skulle ha med mig och jag fick packa om typ tre gånger innan allt blev bra. Det enda som behövdes var omplacering dock, och jag ratade bara ett par shorts som inte får följa med till the land down under!
Så nu tror jag allt är med. Det allra viktigaste är det iaf: Pass, pengar och biljett!
Nästa gång jag skriver är det antagligen från andra sidan jordklotet och då utan bokstäverna Å,Ä och Ö.


WISH ME LUCK!


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0