onsdag 29 oktober 2008

Goddamnit!
jag har glomt att uppdatera, shoot me.
 Det far bli nagra korta aterblickar da:

Fredagkvall:
Jag och Madde foljde inte med de andra ut, vi orkade inte xD Bada var helt doda och vi vet inte riktigt varfor. Sa vi satt hemma i soffan, med varsin filt, kinesisk hamtmat och film, minst lika bra som att ga ut!

Lordag:
Jobb, jobb, jobb. 10-6. Direkt efter jobbet fick jag hamtning (!) av Uffe for vi skulle till en av hans kompisar, som nyss hade forlovat sig, sa han hade en liten forlovningsfest. Han bygger och designar hus och han hade gjort sitt eget hus. FUCK vad snyggt det var. Typ amerikanskt overklasshus à la OC, haha! Kande mig hyfsat sunkig nar jag kom dit och fortfarande hade a mig jobbtrojan, urk. Alla dar trodde jag var over 18, Sids (forlovningsmannen) son undrade om jag ville folja med honom ut senare och ta en drink och blev oppet besviken over att jag inte var 18 xD.

Sondag:
Annu mer jobb. Som ovan. Sa hela dagen gick at till att sta inne i en shitty reception ist for att fa ga ut till stranden -.-  Tur att de andra ar totat sjuka i huvudet sa man far lite kul! Uffe lamnade Madde, Markus och mig ensamma hemma for att roa sig med en stockholmare, sa vi var tvungna att gora egen middag, for kvinnan i huset stack ivag till Fiji. Mina och Maskus matlagningskunskaper stracker sig till att rosta mackor och ata flingor och mjolk, sa Madde fick ansvara for maten. Och det var mums! kyckling i nagon indisk sas med ris ^^

Mandag:
LEDIG!!!! Men mulet, sa da kunde man ju anda inte ga till stranden och sola. Vaknade 10 och satte mig vid datorn. Sen kom uffe och sa att vi skulle aka motorcykel, det gillade jag ^^ Sa vi tog en liten tur upp i bergen, det var jattefint dar! Langst upp fanns det en liten by dar vi bestamde att vi skulle ata lite ^^ utanfor caféet fick jag syn pa en volvo 740 och det var den forsta jag hade sett under hela min vistelse har sa jag skrek ut i forvaning till honom att det var coolt. Och bakom oss stod ett par, 65-70 ar gamla, och fragade om vi var fran sverige, pa svenska. Det var dom med och vi fick veta att de hade bott i australien i 40 ar (!!!!!) och att hon var fran malmo och han fran lulea xD Och jag klagar!. Sammanlagt tog den lilla turen 4 timmar. Nar vi kom hem fragade uffe om jag hade ont i rumpan och svaret blev "jag kanner inte min rumpa."
 
Tisdag:
Ledig igen, och thank god var det exceptionellt vader for en tur till stranden! vaknade vid nio och de forsta orden jag fick hora nar jag kom ut ur rummet var: vill du folja med mig till stranden?
JA TACK! Sa pa valdigt kort tid for att vara mig packade jag med mig det viktigaste, at frukost och rakade benen och sa gav vi oss ivag ^^ Tycker om att stranden bara ligger en kvarts promenad fran dar jag bor! Sa lag vi pa stranden x antal timmar och jag till och med badade! Det var jattevarmt i vattnet, precis sa som jag tycker att det ska vara. Vi kom hem och jag sag att det fanns lite sol kvar sa jag la mig ute vid poolen en timme eller sa. Pa kvallen pratade jag med alskling over Skype! Det var bast <3 Men olyckligtvis fick inte jag se honom, men han fick se mig >.< daremot sag jag en spindel lika stor som mitt huvud! Jag dog.

Idag:
Jobb, jobb, jobb. borjade atta och jag var foooor trott for att jobba. kom hem for nagra timmar sen och la mig i soffan och slocknade. Sov lika djupt som en medvetslos pungratta. Vaknade av att markus stokade runt i koket och letade efter chips. Sjalvklart den produkt med mest prassel bara man ror den. och nu sitter jag har. Tror inte nagot ska handa idag, madde jobbar, bente jobbar, uffe ar i brisbane och jobbar. Hoppas nagon kommer hem och gor mat at mig och markus xD

Peace out

Kommentarer
Postat av: forgotten me? :'O

va? har du lart kanna en ny madde? :( glommer du mig nu sa blir jag ledsen, mer an du kan ana! :P inte for att jag tror det om dig <3 men man vet aldrig!

trott eller ej, har ar det nastan svensk var-vader! :o det ar fan asavarmt, jag har shorts pa mig idag! o.O

saaknar dig jattemegasuperultra mycket! <333 men vi ses pa mandag, honey! :) :* <333

2008-11-06 @ 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0