Onsdag 22 oktober 2008

borjade jobba idag.
Trodde att jag borjade tio, men borjade halv tio xD som tur var kan jag fortfarande inte sova langre an till sju langre (?!) och tittade pa schemat och upptackte detta. Sa klev upp, at, duschade och trippade ivag till jobbet

Val framme fick jag lara mig hur man checkar ut folk forst och framst, lite krangligt, men kul! Sta och klicka pa datorn bara... Varre var att checka in folk som jag ocksa fick lara mig senare. Det ar tre som jobbar i receptionen och de star tva at gangen, medans den tredje ar ledig. Hon jag stod med idag ar klart sjystast! Hon ar standigt glad och hjalper mig hela tiden, vilket jag behover! Hm.. Kommer inte ihag vad hon hette men hon ar lik fredriks syrra (A). Hennes syster daremot ar en bitch, men jag klarar nog av henne anda. Den tredje, en lang, smal brunett springer omkring som om hon vore hog, haha! hon ar helt galen, men det ar ngt med henne jag inte gillar... xD
Ibland blev det lite stressigt, for folk kommer ofta i grupper for att checka in/ut sa det blir laaaang ko.. men ibland kommer det inga alls och da blir man frusterad for man har inget att gora. Det mesta ar ganska enkelt, men pengarna ar svart! vet ju inte vadsom ar vad xD och gud vad italienare ar jobbiga!! Dom kan ju ta sig nagonstans, detsamma galler fransmannen! usch.. Tror att deras land ar bast, yeah right, kiss my a--!
Men det var kul, och jag hoppas jag inte lessnar! Det var ju trots allt bara forsta dagen idag.

Somnade med gitarren i handen nar jag kom hem xD Ville spela lite, vanja fingrarna vid strangarna, men jag var trottare an jag trodde xD Vaknade nyss och gick ner och skulle kolla min mail sa har ar jag nu. Snart ar det mat.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0