fredag 24 okober 2008

Hej.

jag tog ledigt fran jobbet idag. Jag har ju verkligen slitit ut mig dessa tva dagar, haha! Nej men lite kampigt ar det faktiskt.
Skitsamma, orsaken till att jag tog ledigt var att jag skulle fa aka fyrhjulsdriven bil langs stranden ^^ det var massa kul och guppigt. Har varit borta sen 6.30 am tills nu 3 pm. Sa jag ar ratt trott.. Tog en massa kort som ska in pa bdb snart xD antagligen nar jag kommer hem.. Det var hur javla fint som helst overallt och aven om jag inte ar nagon masterfotograf (knappt ens en fotograf, jag ar duktig som hittar knappen) sa ser man att jag var i en mycket fin miljo ^^

vi ska snart ut och ata middag pa Murphys, maddes jobb, for att bentes brorsa och hans fru ska hem till norge imorgon.

vad mer? naa, inget. blir val lite mer imorgon om vad som hander ikvall ^^

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0