fortsattning

Gah, jag kan inte slita mig fran datorn och sitter nu vid bilddagboken. Far daligt samvete, men alldeles bakom ryggen pa mig hor jag en massa rock/blues-musik med valdigt mycket gitarr fran Marcus och hans dator och det kan vara en bidragande orsak till att jag sitter kvar i detta data/musik-rum. Sitter jag tillrackligt lange blir jag kanske snortrott och slocknar pa stallet. inte for att jag hoppas det, men da sover jag iaf. vilket skulle vara en klar forbattring jamfort med de andra dagarna!
min rygg smartar, men det ar nog for att jag anvander en stor, bla javla pilatesboll som stol. har nyss knackt ut hela ryggen bara genom att stracka mig rakt upp och det var skooont!

Nu ska jag inte plaga er mer med mitt meningslosa svammel, hehe.

Peace out igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0