Kaboom ^^

Eh, hehe sorry, ja när skrev jag sist? ett tag sen, hehe.
Men jag har typ liksom nästan vigt mitt liv åt bilddagboken. Eller något. Det var en underhållande sida (jag har inget liv).

Inget nytt har hänt i mitt liv ( -.- )
jag fick inte åka till götet ( :'( )
skolan suger
naturkunskap åt helvete ( die motherfucker die motherfucker die. )
nationellt prov i matte, 4h, imorgon ( man, förbered dig på att trösta! )

Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.

And always look on the bright side of life... *vissel* ^^


Kommentarer
Postat av: Svea^^

hehe, vad säger du? ska vi dissa bloggen och satsa på bdb istället? :o man kommer ju liksom aldrig ihåg att skriva, de e mkt roligare med bilder! ;D

2008-05-08 @ 21:42:29
Postat av: käs

Nej! =O jag ska vara lika aktiv på båda, this is fun :D

2008-05-10 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0