chasing the clock and I wish I could stop it

Sommarlovet är snart här, men ändå känns det som om det är sååå långt kvar. Kan vara på grund av att det är lite för mycket kvar att göra i skolan för att den där rätta Nu-är-det-snart-sommarlov-känslan ska infinna sig.

Betar av allt ett efter ett så det går sakta men säkert mot ljusare tider. Och mitt i allt det där ska det hinnas med fritidsintressen och telefonsamtal över hela Sverige. Det hinns med och det är ett bra sätt att slippa verkligheten för ett tag och bara drömma sig bort med hjälp av rösten av min man i gbg, vill inget annat just nu än att bara ha han här så han kan få mig att glömma allt och bara vara med honom.
Den känslan är bäst, men det får vänta tills skolan är slut (om två veckor och en dag).

Jävlar vad jag ska vara lycklig i sommar <3


Åter till verkligheten. Min lins gör ont.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0