ai caramba!

I torsdags gjorde jag då det förbannade nationella provet i matte. Det gick så som jag hade förutsett, alltså åt hel*ete :) Jag hade inte förväntat mig något annat.
Vi hade fyra timmar på oss, från 8.30 till 13.00 typ, och den sista uppgitften kunde ta upp till en timme att lösa.
Jag, det oupptäckta mattegeniet, gick när klockan var 10.15 och ägnade ungefär två minuter åt att stirra autistiskt på den sista uppgiften.
Matte är inte direkt min grej, liksom jag går Språk för i helvete -.-

Så, har jag tur blir det iaf ett G minus för när jag räknade ihop de få poäng jag kunde ha knåpat ihop fick jag ihop till 12 eller 13 eller någonting sånt, men då gäller det också att ha rätt på dom. Det behövdes 12 poäng för att få G. TOLV. Många poäng för en sådan som jag. En gravt utvecklingsstörd individ när det gäller matte. Sug.
Men Gloria skulle ge de som IG (mig) en andra chans att få G i slutbetyg, så det är bara att fortsätta med pissmatten.
Hela dagen satt jag och lyssnade på Die motherfucker die och det kändes så rätt när jag associerade till folket som uppfann matten.



I alla fall, det var då. Nu ska jag göra mig iordning för att dra iväg till Madde och sällskapa med de andra. Och vänta på Emma Ström som kommer vid tio med vätska.






I'll defend this fairytale
For me it's true till the end
Something more than real
With you I can't pretend

(Älskar dig <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0