"When you dance down the street with a cloud at your feet, you´re in love"

Så nu har jag fått som jag vill, lovet är slut.
Fan.
Det var med blandade känslor jag klev in genom dörrarna till Hedbergska imorse, för trots att jag har velat att lovet tog slut, så känns ändå denna vecka som kommer rätt onödig. En vecka och tre dagar efter ett lov kommer ett till lov, det är något som inte stämmer? Vi kommer inte direkt kunna göra något vettigt på lektionerna. Inte för att jag brukar göra något vettigt på lektionerna, men ändå, det är tanken som räknas här!
Det som är bajs den här veckan är att jag måste göra klar två naturprovsgrejer till samma dag..
Hemprovet  håller jag på med nu. Det går käpprätt åt helvete.
Sen kommer den mycket mycket efterlängtade (Varning för hög dos av ironi) prövningen i natur A som jag måste göra på tisdag. Jävlabajsäckel"vahetere"kärringsomgavmigIGinaturAbaraföratthonärcpsåattjagnumåsteläsatillkisskukprövningen.
Jag blir ju fan deprimerad nu. 118 sidor på 8 dagar. klarar jag MVG här så borde jag fanimig hamna i Guiness rekordbok, tycker jag.

Nu tänker jag sluta gräva ner mig i den här skiten och fortsätta med hemprovet -.-



Take one fresh and tender kiss
add one stolen night of bliss
One girl, one boy
some grief, some joy
Memories are made of this

(1 vecka och 2 dagar kvar! <3)


Kommentarer
Postat av: Madde

hon är något Cp, haha ;P
jag vet att du kommer klara det, jag håller på dig, och Emma! kolla in och trösta dig: sml.bilddagboken.se ;)

2008-03-11 @ 13:20:32
URL: http://fallenangelsml.blogg.se
Postat av: Madde

sorry :P
sml90.bilddagboken.se

2008-03-11 @ 13:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0