Hawkeye and Klinger in action

+ en Carro^^

Idag, skola.
Började dagen med spanska och ordlekar och jag måste få säga att jag är mycket duktig på att gissa rätt.

Madde: Es la casa de... Carola.. (det är..... Carolas hus)
Jag: Iglesia!!!...? (Kyrka!!!...?)

Fast i och för sig så var det nog inte så svårt att lista ut det där ^^

Sen fortsatte dagen med psykologi, där det inte hände så mycket. Bara en massa tänkande och skiljande på olika inlärningstjafs, tror jag...

Lunch. Röd tomat-korv-lins-soppa. typ?

Sen kom naturen och
JAG HAR DISSIKERAT ETT FÅR!!! HAHAHA!
Det var kul! Emma aka Klinger, Jag aka Hawkeye och Carro aka.... Carro? dissikerade vårat får på naturen! Eller dissikerade är väl fel ord.. vi slaktade det mer och lekte Kate Bush med fårets skakande lunga. Det var höjdpunkten på natur B-kursen, trots att det luktade snusk. Men det var visst bara äckelfåret som luktade, några andra dissikerade en gris och den luktade inte alls.. den hade bara en hårig tunga >_<
Men kul var det! Och jag kunde urskilja vad som var vad *stolt* Fast inte inuti organen... hjärtat såg ju likadant ut hur man än vände och vred på det -.-

Det var min torsdag det. Imorgon är det fredag och det känns rätt välkommet nu ^^

(6 dagar kvar <3)


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha, jag tycker det var en väldigt bra beskrivning xD
vår gris blev totalslaktad oxå, vi skar ut hjärtat och halshögg han, mohahahaha! xD

2008-03-14 @ 10:23:06
URL: http://fallenangelsml.blogg.se
Postat av: käs

haha! Vi ska nog inte satsa på att bli kirurger xD

2008-03-14 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0