We´ve seen our share of ups and downs

We meet again.

Hoppsan, jag har än en gång dissat bloggen för att leva ett liv som bara är allmänt jobbigt. Att sammanfatta dagarna sen sist jag skrev blir bara jobbigt, eftersom det har hänt mycket (men kanske inte något som ens är värt att nämna??) och dels för att jag inte orkar.
Så vad sägs om en nystart, att inte dra upp gammalt och så..

Ja.

Vad har hänt idag?
Njae, inte mycket egentligen. Var in till staden idag med min moster, tihi, trots sin ålder så är hon alltid kul att vara med! Jag hittade fynd, byxor och en klänning. Så just för tillfället älskar jag både Zara och Wear it. Tihi^^
Jag har också varit ute och gått med Emma, det var svårt! En massa is, oh my god. Vi skrek mer än gick tror jag.. Men det var uppiggande och jag kände att jag verkligen behövde komma ut.

Nu tänker jag fortsätta tvätta kläder
och tänka på en viss karl <3

'Cause when you are
With me
I'm free, I'm careless
I believe
Above all the others
We'll fly
This brings tears
To my eyes
My sacrifice

*vink*


Kommentarer
Postat av: Madde

wow, jag vill oxå shoppa >:o
vill träffas och göra något, vi tjejer, ska vi hitt på nåt på fredag? pliiiiiz?

2008-02-24 @ 22:03:45
Postat av: käs

det låter lockande :O jag tkr att vi ska göra det, men vad ska vi göra? ^^

2008-02-25 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0