Okej, snart ska jag göra min geografirapport.

1. Hur mår du idag?
Suddenly I see

2. Kommer du komma långt i livet?
Om du lämnade mig nu

3. Hur ser dina vänner dig?
Something stupid

4. Kommer du gifta dig?
I´m yours

5. Vad är ditt livs themesong? 
Dream on

6. Vad är ditt livs historia?
My sacrifice

7. Hur är skolan för dig?
You give love a bad name

8. Hur kan du komma framåt i livet?
The final showdown

9. Hur kommer imorgon vara?
It´s my life

10. Vad är det bästa med dina vänner?
No one

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
My lullaby

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Everything I do (I do it for you)

13. Hur är det med ditt liv?
Mama said

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
She will be loved

15. Hur ser världen på dig?
Sorry, blame it on me

16. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I´ve got you under my skin

17. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
The winds of change

18. Har du en djup & mörk hemlighet?
The government totally sucks

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? 
Photograph

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Where are you now

21. Kommer jag någonsin ha barn?
Professor Balthazar

22. Vad är några tips till mig?
Pour une poignee di dollari

23. Hur kommer jag bli igenkänd?
Cupids chokehold

24. Vad är min danssång? 
Uncle Fuckah



(Nu ska jag göra geografin. På riktigt)


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha, vad duktig du är som "gör" geografirapporten! ;) känner jag dig rätt så finns det annat som upptar din tid! ;)

2008-02-26 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0