Hey boy, where´d you get that from?

Idag är det tisdag för de som inte har uppfattat det än.
Och inget speciellt har hänt idag. Har nästan nyss kommit hem från en teateruppsättning, Nadja Dolores. Den var riktigt bra. Väldigt duktiga skådespelare och handlingen och ja hela uppsättningen var helt enkelt bra ^^

Dagen har bara varit en vanlig dag, utan större händelser, så jag undrar varför jag ens började skriva...

Kanske för att jag ska få ett skäl till att visa allmänheten att jag ska till Göteborg på påsklovet. Det måste vara därför mihi ^^
Men det var nog bara det jag ville, för nu ska jag lägga en massa massa tid på älskling <3



Min skatt

When I´m not with you, I think of you always.
I miss you. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0