Åh, blåmärken -.-'

"Mm, nu skriver vi den här formelen. e de klaar??"
oslipade skridskor + blank, mycket mycket hal is + hockeyklubba + en Cassandra = ett läskigt antal blåmärken

Av detta kanske man kan dra en slutsats om att jag hade friluftsdag idag? Om man inte kan det så idag hade jag friluftsdag. Jag åkte skridskor.
Fast att säga att jag åkte skridskor är lite att ta i.
Jag åkte mer på röven och sjöng opera. Ofrivilligt.
De sällsynta gångerna jag stod på fötterna hade jag riktigt kul. Eftersom det blåste som fan så kunde man vända sig så man fick vinden och ryggen och då åkte man utav helvete, haha! Det var skoj, hade kunnat underhålla mig själv på det viset i flera timmar.
Men jag valde bort mot att få spela lite hockey. Åh det var kul, men det var då jag blev mindre bra på att åka vilket ledde till de blåmärken som nu pryder mina ben. Jag slog även huvudet (ja, jag hade hjälm men det gjorde ändå ont -.-) så nu har jag något att skylla på om någon undrar varför jag beter mig som om jag är mentalt störd.

- Solveig, frugan min, kom igen nu då! Gör mål!!
- jaa!! jag gjorde det!!!
- Bra Solveig, mitt lilla barn :)
- Jag är din fru.
- Jaha!



Men nu ska jag sluta beklaga mig och börja skriva på min geografirapport.
( oo maj gadd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0