3 feb. 2008

Helgen är typ slut, det är söndag. Buhu! Måndag borde egentligen också vara helgdag, för ingen gillar måndagar, just för att de avbryter helgen. Så måndagar borde också bli helgdag, tisdag med, för om måndag blir helgdag så agerar tisdagen den där jobbiga dagen. Sen måste ons.. Ja ni fattar. Jag tycker om helger.
Speciellt helger där man inte behöver göra något speciellt. Som denna helgen. Egentligen började den i fredags eftersom jag inte gjorde något alls på skolan.
Vi hade geografi, det var bara att fortsätta skriva på rapporten. Men det var roligare att titta på Alvin and the chipmunks ^^
Sen var det skridskor på gympan, wiee!!! åh, det var kul.
Trots att jag är som Bambi på hal is.
Eller egentligen, en HÖG Bambi på hal is. Jag borde få något pris i graciöshet (?). Mina fall var ursnygga. Inte många som klarar av att falla i slowmotion! he he he.

Men sen kommer lördagen då jag fick en förfrågan av Emma att gå ut och gå. Ja visst varför inte, jag hade ändå inget för mig och alla hemma hatade mig.
Så vi gick. Och gick. Och gick. I snöstorm och motvind -.-
Det var en av de bättre upplevelserna jag har haft på ett tag faktiskt
när vi blev trötta traskade vi hem till henne, där hon bjöd på kladdkaka och spanskt godis, yummie!
Självklart satt vi och betedde oss nästan som Peter Fonda i Easy Rider (va? tänker ni) men, haha damn det var kul.

- Men negern var verkligen svart!
Bra Emma att du klargjorde detta problem! x'D


Idag söndag, bar det iväg till Birsta för mamma hade inget för sig. Väl där fick hon för sig att vi skulle dela på oss, så pappa och jag gick in på Birsta City (fan vad töntigt) och mamma och Timothy försvann in på Ikea. och bokstavligt talat, de försvann verkligen. Pappa och jag blev less på att gå runt och kolla på fula reakläder så vi började i stället leta efter mamma och timothy. Lättare sagt än gjort. Vi letade i säkert 40 minuter på både birsta city OCH ikea. Aj mina fötter kan jag säga. Till slut hittade vi dom sittandes i sofforna på ikea -.-
Men alla var samlade så vi kunde åka hem. och nu sitter jag här.


3 februari. Ett halvår med dig <3
Wiiee, tiden har gått fort och jag är fortfarande totalt galen i dig.
Mi lav jo sow match <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0