Äntligen!

Men yes, om exakt 6 timmar och 19 minuter är jag på väg härifrån! Fy vad skönt, att bara släppa allt överhuvudtaget och bara vara... Långt från människor man träffar hela tiden, tråkig miljö och en massa skola hängande över sig.. Det kommer bli underbara dagar tillsammans med dig. Det är ju en liten sak bara.. Jag vet inte när jag ska hem. Egentligen inget problem för mig, för om jag ska vara ärlig, så vill jag nog inte åka hem därifrån på åtminstone en månad. Men det är det ingen mer än mig och Fredrik som tycker, så det gick ju åt skogen.. Synd.
Men jag kommer antagligen komma hem på tisdag, för det sa mamma... Inget att göra åt, jag tyckte att jag iaf kunde få stanna tills torsdag, men icke. Usch, fy, blä och tvi. Hur jobbigt kan det vara att inte ha mig i närheten två dagar extra?

Men hej hej!

Gbg, here I come <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0