"When I die, will I go to heaven or hell?"




Min morgon var kaotisk! Det enda jag ville var att duscha, för att bespara mina klasskompisar mödan att stöta upp skollunchen, men det resulterade i att jag missade tre bussar och pappa fick skjutsa mig till skolan med en medelhastighet på 140 km/h. Typ. Nästan. Inte alls.

Men, i alla fall, när jag skulle duscha, hade vi inget varmvatten (tack så mycket, en viss pappa, som skulle ordna det) så jag fick vänta tjugo minuter på att få duscha utan att frysa ihjäl. När jag klev in i duschen så *skräckmusik* EN SPINDEL!!!!! Jag rusar ut ur badrummet och skriker som fan, men den spindeln dog en helt normal död. En schampooflaska som mosar den totalt mot väggen. Problemet efter det var att det var en halvtimme tills bussen skulle gå (den buss jag skulle ta) och jag är tjej! Jag måste ju sminka mig och allt det där.. Så att ta den bussen sket sig ju, då tänkte jag "Men visst, jag tar nästa buss, då kommer jag till skolan precis när vi börjar, ingen panik" Nej, då missade jag den bussen med för jag hade fortfarande inte sminkat klart mig. Men SEN blev jag klar, så då sprang jag och skulle ta tjugo över-bussen (10 min tills jag börjar) och får till min desperation se den åka förbi när jag står på andra sidan vägen. Fuck, tänker jag och traskar hem för att inte frysa vissa delar av mig och får höra att pappa skjutsar mig (tack som fan!) och så hamnade jag på skolan, som är en allmänt otrevlig plats att spendera sina dagar på.



Nu har det hunnit bli en ny dag, 20 november, vilket betyder att älskling fyller år ^^   
Grattis Fredrik!♥

Kommentarer
Postat av: Madde

hua, vilken hemsk morgon! :S
Stackars kääääääs! :(

2007-11-20 @ 10:53:04
Postat av: Madde

hua, vilken hemsk morgon! :S
Stackars kääääääs! :(

2007-11-20 @ 10:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0