Underbart är kort

Oja det är så jävla sant.

Hela jag vrålar "Jag vill tillbaka!!!!!!" Men är det någon som lyssnar? Icke. Det är ju bara vad jag vill så who fucking cares?? 4 och en halv dag räcker inte, det räcker helt enkelt inte... Jag har inte fått träffa honom på 4 veckor. Det är 28 dagar, vilket är... många minuter! Och så får jag bara 4 och en halv dag att vara tillsammans med honom =/ det här suger ju... Och det är sju veckor kvar tills jullovet *puhuu* Låt mig försvinna.
De flesta blev glada när jag kom hem så då borde jag också bli det så Tjoho, tjohej, fan vad glad jag är för att vara hemme igen. Inte riktigt.. Nej, nu vill jag bara gråta.


I'm here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I'm here without you baby
but your still with me in my dreams


Fredrik, jag saknar och älskar dig =/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0