!!

Vilken svordom använder du mest?
Jävlar


Äger du en iPod?
Nej...


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
De flesta dagar 06:45


Hur många resväskor äger du?
En, stoor


Använder du flip-flops?
Aa


Var köper du dina matvaror ifrån?
Lidl


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja tack


Vilken var den senaste filmen du såg?
Hairspray <3


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En massa kläder!


Har någon någonsin kallat dig lat?
OM någon har


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Dunno


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
Ja, men det var ingen officiell hemlighet så det vore inte bra om jag skrev det här


Vad åt du till middag senast?
Kyckling


Använder du huvtröjor?
Det händer


Kan du vissla?
Nä. men jag, Ronja och Jennifer ska kunna innan vi har tagit studenten ^^


Vem var den senaste som ringde dig?
Figge


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är jag säker på att dom gör


Vilket riktnummer befinner du dig i?
060


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Ska jag gå och mäta? xD


Hur många syskon har du?
ett


Vilken film kan du alla replikerna till?
Jag vet inte


När flög du senast?
på höstlovet


Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra och en soffa


Läser du för skojs skull?
ytterst sällan


Diskar du din egen disk?
Ibland


Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och

Vill du göra några tatueringar eller piercingar just nu?
Näe

Vem var/är din favoritlärare och varför?
Ingegerd. Hon tyckte om mig!


Vad har du för väder?
Mörkt, kallt. Vinter


Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet?
Ryska <3


Gillar du att flyga?
helt okej


Gillar du din boendesituation?
Klagar jag, dampar mamma


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
jag vet inte


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Bara om jag är på humör


Vad var det senaste du åt?
kyckling


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
beror på människorna


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mammas klasskompis hette Cassandra och pappa älskade det namnet


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Om jag var fastspänd vidnågon xD


Äger du en digitalkamera?
Ja


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Inga


Vad är du allergisk mot?
inget


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Timothy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0