damn you, cousin.

No, this sucks. Ikväll är sista natten maymay sover här =/ Efter ett helt halvår ska hon bara lämna mig sådär för att åka hem! Nej, nu blir jag ju ledsen... Jag har haft så roligt med henne, men även varit grymt less på henne, faktiskt. Men hon blev som en syster eftersom vi var med varandra, hela tiden.
Grät, skrattade, pratade flera timmar i sträck om allt och ingenting.
Om Akon var ful eller inte, vem som hade ondast den fruktansvärda veckan som kommer varje månad.

Jag vet att jag alltid har haft bra kontakt med henne trots att vi har bott på var sin sida av jorden, men jag trodde inte att det skulle vara så här bra... Oh vad jag kommer saknar henne. Hon har fått träffa min första riktiga pojkvän till och med, och jag har fått träffa hennes.

Cousin, I hait you! Don't leave me alone!

Jag blir ju bara jätteledsen.. vem ska nu sitta och dampa med mig och sjunga jätteful karaoke? Bara för att vi är bäst på att sjunga rockballader.
Got to get away *vilma kliver upp och går därifrån*


Promise me that you'll come back?  Or else I'll kill your little Shrek-baby from McDonalds!



-Cousin, my ass hurts. Akon f**** me.
-Ew, shut up!



Men, du kommer få ett bra liv, I know that! I'm not gonna miss you, and not cry when you leave me. I hait you too!



   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0