Aa just de..

Nä, life isn´t fair...
Jag sitter bara och tänker tillbaka på dagarna med dig. De dagarna hjälpte mig verkligen, nu får jag bara försöka hålla mig levande tills jullovet. Jag räknar redan ner.

You've got a way with words
You get me smiling even when it hurts
There's no way to measure what your love is worth
I can't believe the way you get through to me


Wow, jag älskar dig verkligen och de fyra dagarna tillsammans med dig var underbara.
Jag vill få tillbaka känslan jag hade när jag somnade i din famn. ♥


Oh, how I adore you
Like no one before you
I love you just the way you are
  <3

Jag förstår inte hur du kan påstå att du inte duger?! Du är ju helt fucking jävla perfekt människa.
Det finns ingen som dig och kommer nog inte finnas heller.

Och tänk inte ens tanken att jag lämnar dig! Så lätt blir du inte av med mig sötnos...


Snälla, låt mig få vara med dig.
Jag behöver dig.
Jag älskar dig.

Om två minuter är det den tredje november älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0