^_~

Hairspray. Jag säger bara Hairspray. Härligare film får man leta efter! Så underbar, den kan få vem som helst på bra humör. All musik, miljö, kläder, hår, allt var så jävla härligt tillsammans. Och bilarna, ååh, de bilarna... Man faller i trans när man ser dem.. Gah, me want! Den filmen är ett stort Ska ha så fort jag kan lägga vantarna på den.

Det där var bara ett litet minne från helgen, det var typ höjdpunkten i helgen...OCH pizzan på Jop´s! Det kan kallas mums.

Skolan  börjar suga extra mycket nu igen. /#(&"?% säger jag bara -.- eller ja, iaf matten suger kamelballe. För Hailu är inkompetent, jag menar, en hel klass (förutom 4 st) får IG på ett prov. Är det pga eleverna eller läraren? Läraren, just det, bra att alla håller med. Jag gillar inte matte, jag gillar inte matte, jag gillar inte matte, jag gillar inte matte, jag gillar inte matte. Går budskapet fram?

Gah, det här vädret! Blää. Okey, snö är okey. Men inte slask! Som det är vid vägarna! När man går vid vägen och är lite halvstressad och ska till bussen kör det plötsligt förbi en långtradare och *splosch* så är man full med blöt-äckel-snö.. Fy fan.

Jag älskar dig Cassie <33 | Kom tillbaka? snälla? =/ säger:

behöver se något som värmer när ja kommer in igen

Jag älskar dig Cassie <33 | Kom tillbaka? snälla? =/ säger:

ISKALLT ute och snö

Aj lav jo Fredrik!! <3 Gah, jag vill åka tillbaka till dig säger:
titta på ett ljus

Jag älskar dig Cassie <33 | Kom tillbaka? snälla? =/ säger:

tss inget värmer så bra som att se den person man älskar av hela sitt hjärta

Du är typ jättejättemycket älskad av mig.
Mwah på dig! <33


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0