7 nov. 2007

Det är konstaterat. Det är svårt att hitta det man letar efter på stan! Jag menar, jag sprang runt som en jävla tok i flera timmar (!) för ett par strumpbyxor! Tack Emma för att du följde med utan att klaga, starkt gjort. Medalj till dig! Men till slut hittade jag de eftertraktade strumpbyxorna iaf, efter att ha varit på H&M, Åhléns, Bikbok, Gina Tricot, Vero Moda och till slut, på Cubus, där jag hittade dom. Woho! Så nu är min garderob ytterligare påökad. Och min plånbok börjar svälta. Lunch på stan två dagar i rad + en massa saker inhandlade/planerat att inhandla är inte bra för en redan innan mager plånbok.. Men det är kul och känns nödvändigt för stunden! Och sorry plånbok, dåliga nyheter för dig, men jag har hittat hysteriskt många saker att köpa som födelsedagspresent till Emma, födelsedagspresent till Figge, Farsdagspresent till pappa (ofc) och diverse saker jag själv vill ha (får antagligen dissa de sakerna, måste ju prioritera!)
-Hej Emma Ström :) x1000
-Johanna!!!!! -Emma Ström!!!! :O
Subway-kakor är goooooda ^^ speciellt de mörka, med vita chokladpluppar i! luv them

Engelskaprov.
-Was it okay? -Kind of...Yeah... I hope so! Asså shit, hur kunde det ha gått? jag blev klar först av alla, det var ju ovanligt. Men nu var jag förvirrad, jag kunde allt, typ, fast ändå inte. Hur fan kan ett sånt fenomen förekomma? Äsch, det gick nog som det gick. Jag kan ju alltid hoppas på att det gick bra.

Gah, jag blev ju lite ledsen, jag visste inte hur det var, trodde du var arg på mig... Men det verkar inte som det och jag är bara koko som vanligt. Dumma mig.

Figge, jag tror du har fått misstankar om detta så jag kan inte annat än konstatera det, Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0