>.<

Frustration. Ryska kan få vem som helst att bli helt nervsvag.
Nu har jag suttit med en ryskarecension i nio timmar (!). Det är påfrestande, väldigt. Men ändå,
jag går steg två, då ska man inte skriva filmrecensioner på ryska!
Jag har ju bara gått ett och ett halvt år i ryska..
Jag gillar inte min anorektiska, hästliknande, glasögonprydda, skäggiga ryskafröken.

Men nu sitter jag här med ett närmast vansinnigt leende på läpparna. Min bert (haha) ska komma hit på lovet, biljetterna är beställda, allt är klart. Han stannar hela lovet.        Hela lovet!       
Det kommer bli ett perfekt slut och början på åren 2007/2008.
Me love you <33







Emma!
Min goodfella ^^, Du är skitbäst, inget slår våran logik... Affropuppa... ja jävlar.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHA, jag gillar starkt din beskrivning av ryska lärarinnan xD

2007-12-02 @ 16:51:25
Postat av: Käs

ja men, hon ser ju ut så :$ har du sett henne så vet du att det är sant!:O

2007-12-03 @ 08:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0