I´d walk to you if I had no other way

*ugh*
alldeles för många känslor, samtidigt, i en liten och förvirrad individ. Allt går bara upp och ner. ibland är allt toppen och ibland känns det som om man har grävt ner sig i en ändlöst djup grop. eller nåt. och detta händer alldeles för snabbt för att man ska hinna reagera och reflektera... Usch.
Detta känns ju sjyst, jag har inte skrivit på flera dagar och när jag väl börjar så ska jag absolut förklara min tillfälliga sinnesförvirring. Sorry.

Det skulle kanske kunna bero på att jag har fått en läxfri vecka, något som är högst ovanligt, speciellt de senaste veckorna, men jag vet inte. Det känns konstigt bara...

Idag var inte en riktig skoldag kom jag nyss fram till. ingen lektion var ngn riktig lektion, vi bara satt där och gjorde ingenting, hade luciaträning, skulle ha lektion men fick ha mer luciaträning.. Så, inget jobbigt alls.


Jag vill bara slå er riktigt jävla hårt, man gör fanimig inte så


hämtade älsklings present idag, hihi jag är nöjd. Det blev bra ^^
längtar lite tills han får det och vad han kommer säga om det...

I cant believe its happening to me
Some people wait a lifetime
For a moment like this
could this be the greatest love of all
I wanna know that you will catch me when I fall
So let me tell you this
Some people wait a lifetime for a moment like this



Du gör underverk med mig. Jag fattar inte hur/vad du gör, men det gör att jag i alla fall för tillfället känner mig lycklig och jag är så glad att du är en del av mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Madde

stackars lilla käs, som är förvirrad... du vet att jag finns här om det är nåt!

2007-12-13 @ 15:50:28
URL: http://fallenangelsml.blogg.se
Postat av: hon ovan... ^^

och förresten, tack för igår, det kändes så underbart och härligt! ^^

2007-12-13 @ 16:11:26
Postat av: carro

men gumman då :/ låter som mig det där.. så jobbigt, men jag vet ju inte riktigt hur det är för dig men tråkigt, puuh! :(

2007-12-13 @ 18:44:58
URL: http://carrow.bloggagratis.se
Postat av: Käs

Tack Madde, du är en klippa ^^ och du behöver inte tacka, that´s what friends are for, girl :)

2007-12-13 @ 21:13:28
Postat av: käs

aa, det suger lite :S uschabuscha

2007-12-14 @ 22:08:39
Postat av: Mikaela

Hoppas att det löser sig för dig Käs! :) Ja, presenten var hur fin som helst och värsta personlig :D Vet vem man ska prata med om man behöver present hjälp ;)

2007-12-15 @ 14:22:29
URL: http://mikaelaostman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0