Har man tråkigt så har man tråkigt

Hur svarar du i hemtelefonen? Hallå?

Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?

Ringer det mycket till dig? Mjodå

Ringer du mycket? Nä, det ringer mer folk till mig än vad jag ringer dom

Vem ringde du senast? Mamma, i ren panik

Hur mycket pengar har du? För lite

Senast kramat och när? Pappa, imorse

Antal timmar sömn inatt? 7 h

Sov du ensam? Ja

Vem sov du hos senast? Emma

Vem sov hos dig senast? Figge <3

Vem vet mest om dig? Emma, Figge

Vem vet du mest om? Det vet jag inte

Vad ser du fram emot? Annandag jul!! <3

Vad vill du ha just nu? Ben & Jerry-glass

Vem hånar du? Alla som titulerar sig lärare, förutom Anders och Anders och Julia!

Vem längtar du mest efter? Figge för fan!

Vem vill du helst slippa? *censur*

Vem stör du dig på? *censur* x12

Vem vill du sova bredvid inatt? Figge... =/

Vilken buss åker du oftast? Ettan

Vilken årstid är det nu? Äckelvinter

Anser du dig själv snygg? Fan heller

Har du varit kär? Oh ja..

Är du kär nu? Om jag är

Är du en bra partner? Fråga inte mig!

Har någon varit otrogen mot dig? Nej

Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Blir uppraggad, tro det eller ej!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Självklart

Vad åt du senast? Spaghetti och köttfärssås. UTAN ketchup >.<

Är du polare med grannarna? Uhm.. Jadå

Har du varit på ett party? Aa

Har du varit utomlands? Aa

Var är dina syskon just nu? I köket

Vilken tid gick du upp imorse? 8.30

Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov

Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar

Vad ska du göra efter det här? Vänta på att älsk ska komma hem från promenaden med vovven, och sen prata med honom största delen av kvällen. (Ja figge då, inte hunden xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0