... and hold me when I'm scared

jaha, nu sitter jag här på geografilektionen och är så där hyfsat less på det mesta. Jag ska egentligen leta fakta om klimatet på savanner, något som jag ska skriva en rapport om, men det är inte så lockande. Usch.
Imorse var jag på programforumsmöte, inget hände och vi började 20 minuter tidigare än de andra, buhuu..

Hur kan man vara så less på allting, trots att jag har underbara människor runt omkring mig som jag tycker så mycket om? Det är så konstigt... Men det är väl saknaden av en viss gbgare som gör sig påmind. Jag vill verkligen ha han här. NU. Gaaah...

Nej nu strejkar jag och ska sitta här och lyssna på musik och göra det mesta utom geografin (det kommer drabba mig själv snart, jag vet) och att äta sniglar.

Kom hit. Nu. Snälla? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0